יום חמישי, 20 בינואר 2011

לחץ!!!!

תקופה לחוצה מאוד מאוד מאוד עוברת על סחבק.
ההתעסקות עם הרנידור של הסרט יחסית זורמת, אבל לפעמים אני בא ממש לא טוב למחשבים והם לא מפסיקים להיתקע
או סתם להפסיק לעצמם את הרינדור באמצע.

!!!damn you batch render!!!!

בכל מקרה

יש לי- נכון לעכשו 3 וחצי שוטים מרונדרים מתוך כמעט 100 מה שאומר שאני חייב למצוא שיטת רינדור יותר נורמלית
אם אני רוצה להספיק לסיים את הסרט. ואני מאוד רוצה להספיק לסיים את הסרט!

וביום רביעי הנינג'ה שיחק קצת בפסים שהבאתי בעזרת האפטר ונוצר לו טסט אנימציה ראשון

עכשו יש על מה לחפור...

צבעוניות, השתקפויות, תאורה, אווירה, טקסטורה- כל אלה צריכים לבוא בחשבון כשאני אסגור את השוט הזה כמו שצריך ואז להעביר את זה הלאה לשוטים הבאים.


                                                                       tb10_anim.render

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה