יום רביעי, 5 בינואר 2011

הבטחתי

גם לפרסם עבודות שאני פחות אוהב  או כל מיני ציורים שפשוט לא זרמו, או שכן זרמו אבל עכשו אני ממש לא אוהב אותם ועוד כל מיני פרוצדורות.
כי הרי לפרסם את מה שיפה זה הכי קל

אז הקריקטורה הבאה היא של איתן פוקס,במאי יוסי וג'אגר, הבועה ועוד, אני ומיכה (הגבר) התחלנו לצייר קריקטורה שבועית למוסף מעריב הירושלמי של הסוף שבוע, אז אנחנו מתחלקים שבוע שבוע. הפעם היה תורי-
אני מאוד  מאוד לא מחבב את הציור הזה.. מכל כך הרבה סיבות. וחשבתי פעמיים אם לפרסם אותו בבלוג,
אבל זאת אחלה של דרך להתמודד עם עבודות פחות מוצלחות.

בכל מקרה, קניתי בסופ"ש את העיתון וגודל הציור ממש הפתיע אותי, הוא פשוט שכב לו על עמוד שלם בגודל מכובד מאוד.
אז כמובן שאמא שלי לא הצליחה למחוק את החיוך מהפנים והפצירה בי להשיג כל עותק של העיתון כדי שתהיה מזכרת.
שבוע הבא-הבא כשיגיע תורי שוב, אני מקווה להצליח יותר לקלוט את מהות הבנאדם, להיות קצת יותר חופשי ובעיקר לאוהב את מה שייצא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה