יום רביעי, 9 במרץ 2011

BIG CUBE

מסתבר שבכל יום רביעי יש תמיכה טכנית עם תלתיסט תותח ששמו גלעד.
נפגשתי איתו כבר 3 פעמים וזה תכלס שיעור פרטי כי חוץ ממני ויאיר אין שם אף אחד.

גלעד שייך לליגת העל של התלתיסטים, הוא יכול לעשות הכל ובצורה ממש מקצועית ככה שיש לו את כל הכלים לעזור לי.

היום ישבנו קצת על איך להפוך קובייה רגילה במאיה לקובייה שמכילה בתוכה המון משרדים.

אז עכשו יש עם מה לעבוד, אני מעלה את מה שנוצר לו באמצעות המפגש.

אני אפגש עם יאק בשישי ונסגור מחדש את ניהול הפרויקט וכל מה שקשור למאחורי הקלעים כדי שאני אוכל סוף סוף 

להתחיל לרנדר את הסרט.. אין זמן 


3 תגובות:

  1. אור, זה נראה מדהים!!
    ממש מקום שלא הייתי רוצה לעבוד בו

    השבמחק
  2. תודה רבה קוסטי יקרה : )

    אבל תשקלי את האמירה שלך בשנית.
    כי בסופו של דבר כולם שם מנפישים קוביות וזה אחלה של ג'וב- למרות שאני לא סגור על השעות בכלל

    השבמחק
  3. כמה משלמים? לפי שעה? זה שכירים? פרילאנסים? משלמים פנסיה?
    מי מנהל ת'מקום? על איזה פרוייקט עובדים?
    כל כך הרבה משתנים כדי לקבל החלטה מושכלת.....

    השבמחק